dilluns, 2 de setembre del 2013

Cutebone


As I told you in older posts some months ago part of my work was published in the french magazine Sciences Occultes. This featuring brought me the opportunity to know some other great artists and crafters. I have talked in some old posts about the work of Mathyld and her brand ▲ under the pyramids ▲,  but apart of Mathyld I met some other interesting people as Caroll, Caroll is the lovely lady beyond the jewelry brand called Cutebone.

Cutebone is based in Paris and it's inspired by magic, dust and woods. I really find Caroll's jewels magical and romantic at the same time, they remind me about histories regarding witches hidden in the forests but also they transport me to the delicacy and elegance of the paintings, photography and fashion of the XIX century.

Caroll and I started talking and decided to make something together. Here you have the result of our first collaboration, featuring some different Cutebone jewels and also a cutebone x selp necklace!
(I'm going to talk about Selp in the future, but at the meantime I invite you to take a look at her work here; http://darkselp.com/)

I also invite you to follow Cutebone more closely here: http://www.cutebone.net/




En posts anteriors vaig comentar que part de la meva obra havia estat publicada a la revista francesa Sciences Occultes. Aquesta publicació em va portar l'oportunitat de conèixer altres artistes i creadors. Ja he parlat en altres publicacions sobre la Mathyld i la seva marca ▲ under the pyramids ▲, però a part de la Mathyld he conegut altres persones molt interessants com la Caroll. La Caroll és la noia encantadora que hi ha darrera la marca de joieria Cutebone.

Cutebone és una marca de Paris inspirada per la màgia, la pols i els boscos. Realment trobo les joies de la Caroll molt màgiques i romàntiques alhora, aquestes em recorden a històries sobre bruixes amagades als boscos  però també em transporten a la delicadesa de les pintures, la fotografia i la moda del s.XIX.

La Caroll i jo vam començar a parlar i vam decidir fer alguna cosa juntes. Aquí teniu el resultat de la nostra primera col·laboració. Que inclou diferents joies de Cutebone i també un collaret de cutebone x selp! (parlaré sobre Selp en el futur però mentrestant us convido a fer una ulla a la seva feina: http://darkselp.com/)

També us convido a seguir Cutebone més de prop aquí:http://www.cutebone.net/



























































Some other news:

I have my photography "Erytheia" on display at this exhibition that opens next Wednesday!



Altres notícies: 

La meva fotografia "Erytheia" es pot veure en aquesta exposició que s'inaugura aquest dimecres!










And I can show you a sneak peek of my upcoming project about witches and pagan celebrations that will be exhibited in October. More details about it coming very soon! stay tuned!

Remember that for more details and updates you can follow my facebook page: https://www.facebook.com/HelenaAguilarMayansImages




També us puc ensenyar un petit avenç del meu pròxim projecte sobre bruixes i festes paganes que serà exposat a l'octubre. Més detalls ben aviat! 

Recordeu que per més detalls i actualitzacions em podeu seguir a la meva pàgina de facebook: https://www.facebook.com/HelenaAguilarMayansImages 










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada