dimarts, 19 de març del 2013

News


I'm having some quite good news concerning my personal work.

I'm very excited I've been selected to participate in an upcoming exhibition in Vermont! you can see more information here!

The french magazine Faunerie published an article about my work this week! take a look!



Tinc algunes bones notícies pel que fa al meu treball personal.

Estic molt contenta per haver estat seleccionada per participar en una futura exposició a Vermont, podeu veure més informació aquí!

Aquesta setmana també, la revista francesa Faunerie ha publicat un article sobre el meu treball! feu-hi una ullada!







And last week I received my personal cards, let's try to promote my work!



I la setmana passada vaig rebre les meves targetes personals, intentarem promocionar la meva feina!







I'm very busy right now but I hope to shoot new photos soon, I really need it and I have some projects in course..so, stay tuned!



Estic molt ocupada ara mateix, però espero poder fer fotos aviat, realment ho necessito i tinc alguns projectes en curs... així que estigueu atents!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada